Спосіб підвищення самооцінки у дітей!

Ми раді представити нашим читачкам Лілію Білоусову – коуча батьків, дітей і підлітків, члена правління Асоціації коучів і фасилітаторів освіти. Також Лілія є Провідним тренером EdCoach School, псіхологіней, ігротехніком, автором і ведучою проектів «Сімейна Мозаїка» і «Розмножуватися щасливо». Під її авторством вийшли книга «Сага про тебе» і трансформаційні карти «Живи на 100%». Лілія виступає експертом в проекті «Мама року» в номінації «Родинний затишок». І сьогодні пропонуємо вам корисну статтю від нашого чудового експерта!

 

Самооцінка формується з раннього дитинства. Дитина приймає рішення про себе на основі висловлювань оточуючих і особистого досвіду. Він затверджується, що з ним все в порядку, коли чує схвалення дорослих або коли у нього щось виходить. Але якщо він зробив щось не так, припустився помилки дитина ідентифікує це з особистістю. «Погано» надійшов – значить я поганий, недостатньо здатний, розумний, красивий….

Щоб не дати цим судженням перейти в негативні переконання про себе, існує багато способів. Поділюся тим, що я придумала для своєї дочки (якої на той момент було 5 років).

Способ повышения самооценки у детей!

Гра «Хто я»:

Підготовчий етап, проходить в ігровій формі)):

  1. Обрисуйте контури своєї дитини на ватмані (як варіант, прорисуйте образ на альбомному аркуші).
  2. Запитайте у дитини який він, роблячи акцент на рисах характеру (формулюючи їх в позитивному ключі).

Дитина може не відразу відповісти, почніть ви: “Я вважаю, що ти … .А ще якийсь/а?”

  1. Якщо дитина вміє читати, запишіть ці якості всередині образу. Якщо немає, разом придумайте асоціації в картинках до кожного якості і вклейте їх.
  2. Додавайте якості в міру «відкриття» в дитини чогось нового.
  3. Повісьте малюнок в зоні доступу.

«Гра»

  1. Коли ваша дитина засумнівався в своїх здібностях (зазнав невдачі, посварився з одним, отримав зауваження від дорослих…) підійдіть з дитиною до малюнка.
  2. Запропонуйте дитині згадати свої якості, перерахувавши написані.
  3. Задайте дитині одне із запитань: «Це ти?», «Це про тебе?», «Ці якості в тобі є?»

Якщо дитина не відповість, скажіть впевненим, але не веселим голосом: «Це ти!» «Все це є в тобі і зараз! Ти не став/а гірше! Ти такий/а же! »

  1. Задайте дитині питання:

«Як ти хочеш змінити ситуацію (з якої ви розбираєтеся)?»

«Які якості тобі допоможуть в цьому?»

«Що ти зробиш?»

Постійний самосуд і пошук провини руйнують.

Вчить дитину приймати себе в будь-яких ситуаціях!

Коментарі покищо відсутні
Коментарі сайту
Коментарі facebook

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов'язкові поля позначені *